Sunday, January 30, 2011

broga hill AT LAST!

dah lama aku kepingin nak hiking.last hiking masa zaman sekolah dulu je.few days lepas newyear,ada trip nak pergi broga.aku pun join laa.kitorg konvoi empat kereta.lagi ah membuak2 semangat nak mendaki bukit tu.sampai semenyih tu around 5.30 am and smpai puncak dlm sejam gak la,dah sampai puncak,SUBHANALLAH,MASYAALLAH,ALLAHUAKBAR.
aku tergamam sgt sgt sgt dengan keindahan panorama cehh.haha.mmg dahsyat sungguh.tercapai impian aku untuk buat something yang luar drpd kebiasaan.


tah kenapa tahun ni terasa nak try buat ekstrem sport,benda2 yang baru.aku dpt rasa kepuasan buat semua tu.and at least,aku tak melepak mcm dulu,melepak dan melepak dan berjalan tanpa hala tuju.
hope God will bless me in everything i do.amiin

No comments:

Post a Comment