Sunday, January 30, 2011

new year 2011

lama dah rasanya tak membuat curhat di sini.i'm free now and totally bored.so,tiba lah masa menulis entry baru.lets talk about newyear celebration.my newyear clebration untuk tahun ni tak sehebat tahun2 lepas.kebiasannya,aku akan sambut ngan cousin.tp tahun ni clbrate dengan kakak,adik dan kawan lama sorg.haih,its just nice.malam nak keluar tu,mak aku tanya,nak pergi mana tu.aku dengan slumber la jawab "nak pergi tengok bunga api la ma" pastu dengan tidak berhati perasaan,mama aku pun jawab "korang ni macam jakun je tak pernah tengok bunga api" hahaha.she's trying so hard to makes joke kan?but she did.hehe.malam tu,aku decide nak menjakun kan diri kat the curve damansara.pergh,sesak nya jangan cakap la.mmg hebat la makcik oii.
korang,korang..azam tahun baru apa?i was thought of my azam,and u know what.actually,i can say that its just a stupid silly dumb dumb punya azam.haha.should i type it here?i'll think about it. ;) 
part yg paling best masa kt situ was "spraying time".here's some picture yang aku blh share kan ;)



lepas dah seronok2 spray even stranger pun tk psl2 aku spray gak,kitorg start menjakunkan diri tgok fire crackers.

thats it.bosan kan.tu jela celebration nye.lepastu pergi minum2,pastu balik.haih.bila la nak ada celebration yg more interesting.i bet new year celebration dengan whole family mesti interesting kan?i wish i can do this thingy with my family nexyear.

No comments:

Post a Comment